Fristad???

 
VAD BEHÖVER JA GÖRA FÖR ATT FÅ LUGN & RO...?
 
De är ju frågan?
De va en fråga ja fick inte så längesedan.
Något om stannade hos mig.
Något som fick mig att fundera...
 
 
I´m trapped.....
varit uppe i varv och inte s ett mig omkring på ett tag.
Nu ser ja saker ja inte hunnit förr...
Men för att ja ser de betyder ingenting för de.
 
Men vad är min betydelse..?
De är en dag med självransonering antar jag..?
Vad håller ja på med....?
Vem tror ja att ja är....?
 
 
VAD BEHÖVER MAN GÖRA FÖR ATT FÅ LUGN O RO?
 
Tänker man på den så är de bara ett sett.
Inget sett ja önskar någon..
Men i dagens samhälle är de det ända utvägen till totalt lugn o ro..
Inget ja skulle föredra före livet...
Alla vill vi vara något och vara speciell för någon eller några.
Även jag!
 
 
ÄLSKAR DOM JA HAR RUNT MIG...!
 
 
Maya...Min älskade dotter....


 
Zebbe & Axel...
 
Min familj...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vem är jag???
Ja va fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0