längesedan

Ja de r ett tag sedan nu som ja skrev här...
 
 
De är ju för fan 2014 nu...??????
Och de nya året som skulle bli de bästa året på länge har ju inte visat sig än..?
De är ju 12 mars nu och spiralen pekar neråt.
Men vad de är som egentligen gör de är lite oklart.
Allt känns som de varit lite på paus.
 
Hatar o klaga men de va så länge sedan nu så lite skadar inte.
För nu är ju ändå våren här....
Grillade för första gången i år idag...
Yeeey... de va en väldigt positiv grej...
O de smakade himmelskt...
 
Har sedan december haft de lite jobbigt med familj nr ett...
Saknar mina barn och träffar dom inte så ofta som ja borde o de mår ja dåligt av.
Menja har bara mig själv att skylla så synd om mig är de inte.
Fast de spelar ingen roll om de blir en vana och
mina barn kommer ihåg mg som den som inte fanns där?
Kan dock lite skriva ut vad som hänt här men de har blivit en ändring.
Familjen är inte riktigt hel och de är lite problem kvar som återstår.
 
 jag är lite utebliven Pg av en delmyndigheter.
De suger pung kan ja säga...
Därför man känner en hel del ånger.
Varför kunde ja inte få en hel familj...?
Hålla ihop mi familj?
Idag vet ja inte om ja velat ha en ihop efter mycket.
Men de är en fråga ja ställer mig.
De va något löfte ja av mamma när hon gick bort.
Hur kunde dom hålla i hop i över 40 år?
 
Ja de va bättre för kanske...?
För nu är förhållanden som plock godis eller som vilket bemannings företag som helst.
All är vi utbytbara och en bricka i spelet.....
 
Nä om man skulle sova och släppa på resten av allt inom sig i morgon?


God natt alla där ute.
 
Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0